lördag 28 juli 2012

Expansion

Det är dags att ta steget in i nästa fas. Mitt lilla företag ANNAS MANNA växer.
Pärmarna börjar bli svåra att stänga, kundkretsen växer och jag tar steget in i en ny egen lokal.
Att driva företag enbart i hemmamiljö är ett avslutat kapitel.
Till hösten är det dags att gå till jobbet - och då pratar vi om en promenad på ca 3 minuter för att komma till företagets lilla huvudkontor.
Men än är det väggar som ska målas och tapetseras, en hemsida som ska bli lite mer informativ, kurser och workshops som ska säljas in och lite annat fix....

Men först ska jag ha en veckas semester tillsammans med familjen. Expansion kräver uppladdning och inandning. Så imorgon förmiddag sätter jag mig i Forden och rullar till fjälls. Där ska jag äta färska hjortron, tävla multisport, cykla downhill, fira bröllopsdag och leka helhjärtat med mina barn.

När jag kommer hem ska jag växa vidare.
Går på magkänsla och håller ödmjukt tummarna för att min satsning ska falla i god jord även denna gången.
Jag tror på det jag gör och gör det jag tror på.

Kram Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar