tisdag 30 augusti 2011

Herregud vad det välljuder!

Det hänger lappar lite här och där i Utby med omnejd som erbjuder höstyoga tillsammans med mig och andra yoga-intresserade. Anmälningslistan för höstyogan visar tvåsiffrigt antal. Det bådar gott! Jag satsar och det verkar funka. Ser fram emot måndagens yogapremiär och börjar få till ett upplägg på en bra nivå som ska passa alla. Det är minst sagt en utmaning.

Nu har jag dessutom låtit anmäla mig till höstens massörutbildning. Jag ska bli friskvårdmassör! Till att börja med i alla fall. Det fick bära eller brista. Finansieringen är dock inte helt klar (!!) men jag vet att det löser sig. Eventuella riskkapitalinvesterare som tror på hälsobefrämjande tjänsteföretagsamhet får gärna höra av sig om de vill satsa på ett lågriskprojekt med härlig massage som minimumavkastning. Mitt nummer finns i telefonkatalogen :)

Så det rullar på helt enkelt. Det jobbas på jobbet och dagis- och skolsnurr börjar hitta sin rutin. Jag gillar höstens utmaningar och har som närmaste projekt att få till mina två yoga-satsningar. Parallellt försöker jag hitta ett lärarjobb på deltid. Dessutom har jag en idé om att sälja in mig som frilansskribent. Man kan ju alltid testa och se vad som händer.

Det är många strängar på lyran nu och herregud vad det välljuder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar